Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av BFF 4ever - 28 augusti 2012 20:31

Vet ni var min gympapåse är?

Asså, jag kan ha en annan väska, men det är lite bad, för den var så snygg. Vi hittar den nog snart.

Kan nån typ hjälpa mig att skriva längre inlägg, genom att kommentera och sånt????

Jag är så speeeedad. När jag satte mig ner vid datorn så blev jag helt lugn, men så fort jag kommer upp så blir jag helt speedad och dansar asfånigt samtidigt som jag nynnar på super Mariolåten. Random, va?!

I don´t understand what is wrong with me?!!!

Aja, bättre speedad och pigg än trött. (Elin ordspråk)

Bye//En7

Av BFF 4ever - 28 augusti 2012 19:55

Syrran e sjuuuuuuuuuuk. 

Idag var vi på vårt gamla dagis, och vi fick receptet på en spenatsås som vår dagiskock använde. Den var sååååååååååååååååååå god. Vi skulle göra den till middag (vi=Jag och Malda), men när vi hade köpt spenaten, så hittade vi inte receptet (nooooooooooooooooooooooo) vi hade tappat BORT det. Nyss hittade jag det (puh), men vi kunde inte äta,,, Asså, nu är jag hemma igen, och vi hade redan ätit. ;(

Jaha Imorrn börjar skolan på riktigit. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. Ehhhh what the fudge. Nu ska jag kolla webstagram (har ingen touchmobil, och Tottos instagraminternet funkar inte, så jag kan bara kolla på bilder, inte lägga upp, och jag har massor av bilder jag VILL lägga iúpp, BUHUUU)

Bye//En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards