Alla inlägg under januari 2013

Av BFF 4ever - 25 januari 2013 18:37

TJÄÄNNA!! Okej, jag måste faktiskt lära mig vad uppdatering är... HEheheheheheh

Nänänänä eller nåt....

Okej, nu så hade jag tänkt ut massor att skriva, men nu fick jag en blackout. LOL

NÄ men seriöst jag................      VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA

JO! Igår hade jag utvecklingssamtal. Grejen med det utvecklingssamtalet är att eleven leder mötet och kallar till sig läraren om de behöver prata om nåt och sen så finns nästan alla lärare där och så... Har ni det?

Men iallafall JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA OCH JAG DÖR LITE GRANN! OJ, skrev jag det?

Fredag=AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOAHAHAH NÄ MEN SERIÖST, jag försöker blogga, men asså vi lämnar en läxa och kommer med en ny och sen blire det samma sak... Eller snarare så kommer vi ut med två......... NÄ MEN nu så tror jag bara att jag ska göra annat, men snälla, förlåååååååt! OK,såhär jag gör två inlägg i veckan, ett liksom lite random och ett på helgen som summar upp hela veckan och allt annat... MWAHAHA HEJDÅ. GOC JUL TREVLIG HELG!!!//En7


En7

Sry

Av BFF 4ever - 17 januari 2013 18:28

tJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNARE!

jAG VET ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ LÄNGE men JAG HAR INTE HUNNIT :(:( fÖR ATT PLÖTSLIGT FÅR VI TRE MILJARDER LÄXOR OCH JAG FÅR MASSA ANNAT ATT GÖRA SÅ JAG DOG LITE... eLLER ASSÅ DET BLEV LITE RANDOM... hIHIHHI

iDAG HADE JAG ÅRETS FÖRSTA FIOLLEKTION. kUL! mEN VI HADE INTE ORKESTER... dET VAR FETT DÅLIGT :(

mEN DET VAR KUL MED FIOLEN IAF. tihi sad because i cant meet elsa and tove. men guuuuuuuuud vilket tjat

Så, nu ändrar jag caps lock ( JAAAAA JAG SÅG DET! )

MIHIHI

Öhm, i tisdags var jag på nån random make-up-rådgivning. På tha body shop. MIHI. Sen kom Margareta, och hon hade gett mig och Totto i födelsedagspresent att vi skulle typ få välja lite smink grejor liksom. Alltså, sen så valde jag och Totto en presentgiftbox. Asssssssså Den ägde. GISSA VARFÖR!? DET VAR CHOKLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!X IHIHIHIHIHIHIHIH!!!! Mähäh... 

Hela den här veckan (okej, asså, inte lördag och söndag, men) så ska jag och Totto (eller vi håller ju på nu...) göra mat själva. 

Så i måndags gjorde jag en kycklinggryta som vi har gjort på hemkunskapen, och seriöst, den blev GODARE nu! I´ve got SKILLS! Och i tisdags så gjorde jag en AWESOME spenatsås. ASSÅ FATTA, MARIANNE (VÅR KOCK PÅ DAGIS) GJORDE JUST DENHÄR SÅSEN!!! Jag och Malda var och tiggde receptet av henne (alla våra gamla dagisfröknar jobbar kvar, och nån ny också :P) i början av förra terminen.

Igår gjorde Totto potatisbullar (Tora fick göra de dagarna som vi inte har nån tid på, onsdagar och torsdagar) fast jag åt inget för jag var inte hungrig MOAHAHA. Och idag gjorde Totto pasta och lax. Men vi fick ju mycket mer tid eftersom att orkestern urgick.

Och imorrn ska jag och Totto göra hamburgare. HIHI

Men nu orkar ni väl inte mig något mer, hejdå!!!!//En7

En7
Av BFF 4ever - 8 januari 2013 14:08

HEJSAN! Nu är jag ensam hemma. BRÄNNA NER HUSET JAAOOO! Nä, jag skoja bara. Mamma e på jobb, pappa e jobb och Totto börja skolan idag! Jag börjar imorrn. Lol, jag bara IDAG SKA JAG GÅ UPP KLOCKAN NIO SÅ ATT JAG ÄR LITE MER FÖRBEREDD FÖR IMORRN. Så blev det inte. Efter att ha varit vaken lite grann runt sju, eftersom att Totto gick upp då, så somnade jag om och vaknade klockan halv 10. HEHE..... Så vi får se om jag hinner till skolan imorrn. Igår var jag lite på youtube och kom in på Alexander Rybaks kanal och såg att jag hade missat asmånga nya låtar. Okej, inte asmånga, men några...

Nu så ska jag visa en video! NJUUUUUUUUUUT JAAAAAAAAAAOOOOO!

Hejdå//En7

Av BFF 4ever - 6 januari 2013 16:18

Hej!

Snart börjar skolan. :):):):) Längtar! WOHIIIIIII. På onsdag, närmare bestämt. MOAHAHA SÅ KUL DET SKA BLI!!!

Hihi... Nu så tänkte jag skriva ner nåt men jag glömde. Nej nu kom jag på det! Just nu är Lilla aktuellts årskrönika på tvn, Totto tittar på det, och då såg jag en tjej som går i  min årskurs som heter Leah. Haha, de dansade gangnamstyle.

Nu så känner jag att jag inte kommer på nåt att skriva. Igen. Lol

Men Hejdå!//En7

En7
Av BFF 4ever - 2 januari 2013 14:35

Jag tänkte bara säga gott nytt år till alla läsare. Jag och Malda ska säkert fixa nån ny design snart. Vifårvälselilladu.

Men asså vi måste ju byta från jultemtemat i alla fall.

Om typ två veckor ska vi börja det långa arbetet med att höja taket och all det där. Men först kommer de ju att sätta upp dtällningar och sånt. Så det kommer ta ett bra tag innan inredningen börjar. Jag kolla lite i ikeakatalogen idag men det fsnns typ bara tråkiga saker. Inget som jag ville ha...

Det blir nog bra, som jag brukar säga.

Haha, bästa, mamma bara: på söndag ska vi försöka plocka ner julen. (asså ta bort prydnaderna etc...) Och jag bara: Men hur kan det gå till när vi har så MYCKET julgodis kvar? HAHAHAHAHHAAHAHAHA SÅ SMART MAN E ASSO

Lol

Hejdå//En7

En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards