Alla inlägg under februari 2012

Av BFF 4ever - 26 februari 2012 10:59

Hej! Elin åker till Norge eller är i Norge nu under sportlovet men jag ska ingen stanns typ det är lite tråkigt. Asså varför ska alla åka bort nu bara för att det är lov kan man inte stanna hemma och vara med kompisar istället.En ska vara borta hela sportlovet och lite till vad ska göra då liksom,hoppas därför att sportlovet tar slut snabbt.

Här kommer några bilder från mitt kalas

   

och nu en bild på En tvilings syster men tyvärr går inte det.... :(

                                                  

           

Av BFF 4ever - 26 februari 2012 10:44

Här kommer några bilder från Spanien resan En och jag gjorde



          




Jag har satt bilderna i ordning Malda =Mörk hårig och längst       En = Ljus hårig med två tofsar hela tiden.....

Av BFF 4ever - 23 februari 2012 16:30

Tjaba nu har vi fått en ny mus!

Min syrra hjälpte mig en del hehe LoL!

Komönster om det inte syntes............... Malda ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR kossor och jag hatar dem inte direkt så.........Perfect! Bye//En

Av BFF 4ever - 21 februari 2012 19:31

Tisdag hade keramik idag och jag är nästan färdig med muminhuset, det ska bara brännas och sen är det färdigt!

Haha jag kmr typ bli en kulturtant när jag blir stor, jag har bara "kultur-fritidsaktiviteter"................. LoL o Bye//En

Av BFF 4ever - 20 februari 2012 16:05

Äter mellis just nu............. Mmmmmmmm.

Snart sportlov JIPPIE!!! Ska till fjällen i Norge och åka skidor (längd). Mycket snö... Men jag ska åka pulka oxå! 

Malda kanske lägger upp lite bilder på oss från spanien förra året!! DET var najs!

Av BFF 4ever - 18 februari 2012 15:22

Idag har jag varit på betonggalleriet och tittat på massa fina skulpturer. Sen var vi på färgfabriken och klättrade i all tejp. Syrran har varit på nån "hungerspelendag" hela dagen med sin bästis så det var bara jag, pappa och mamma. Just nu är jag trött haha. bye//Elin

Av BFF 4ever - 17 februari 2012 21:00

Ja idag hade jag fiol och eftersom att jag alltid tycks faila med fiolen så glömde jag noterna hemma......

Allt att säga typ, trevlig helg och god natt!  

Av BFF 4ever - 16 februari 2012 20:48

Azzå vad ska jag skriva....?

Jag hamnar typ alltid i pinsamma situationer. Idag på orkestern hade vi en paus och då la jag ifrån mig fiolen och stråken bakom och så stack stråken ut från stolen och jag kom stråken som puttade ner fiolen i golvet. Den gick inte sönder men det var lite pinigt(!) Haha Elsa bara "Den måste nog stämmas rejält" s kollade jag jag bara "Ja haha".

På hemkunskapen idag gjorde vi kolakakor. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM......... Mums! Hejdå//Elin

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards