Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av BFF 4ever - 13 augusti 2012 20:35

Måste bara tacka, för att vi har såpass många som kollar denna blogg, jag har sett på statistiken, det har varit sju st som aldrig varit här förut idag, och 33 sammanlagda sidvisningar... NAJS

  Jag ser kanske inte så bra ut, men jag gillar mitt bästisarmband, som Malda har gjort, fast det gick sönder, sen lagade jag det med Malda som sponsor, och Malda har ett typ likadant, fast lite längre, och mer blått istället.

Tora sover över hos Frida   

SNÄLLA OM det är nån som läser denna blogg, liksom LÄSER, snälla, kommentera och svara på omröstningar och skriv frågor, eller i gästboken, och skriv om ni vill att vi ska skriva mer av nånting, eller nåt...//En7

Av BFF 4ever - 13 augusti 2012 20:26

Vi har får mjölbaggeattack (IGEN). Vi får det typ hela tiden. Skönt bara att jag inte behöver kolla igenom allt. När vi får det så typ rycks ALLT ur lådorna och allt kollas... Jag skulle liksom inte stå ut med att se på  små svarta kryp som äter vårt mjöl.... Jag får rysningar...

När Frida var här gick vi ut i skogen och lekte the hungergames... Tillslut kände vi oss så fåniga att vi bara slutade...

AAAja, bajjjj//En7

Av BFF 4ever - 13 augusti 2012 13:35

Snart kmr FRIDA till oss (jaaaaaaaa), och vi ska prata och skriva ett nytt mail, och kolla om dansen sitter efter sommarn (har kollat att den gör det, både i Norge och imorse i badrummet), och ja, bara vara.

Jag och Totto spelar ett spel, som heter Achtung die kurve, vi testade lite olika sidor, men här är den bästa: http://www.newgrounds.com/portal/view/409137

Jag hoppas att detta stämmer... Aja, ehh, vad ska jag skriva Totto gör mat, haha hon bara "ska jag lägga korvarna i stekpannan?" helt random, Hade Malda skrivit hade hon skrivit, JAG ÄR INGEN FJORTIS, så att vi säger att Malda hälsar det, trots att hon inte är här.

Bye//En7

Av BFF 4ever - 13 augusti 2012 11:30


 

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards