Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av BFF 4ever - 11 augusti 2012 10:05

Jag stör mig på att alla alltid smilar på bilder det ser så fejkat fast i för sig så gör jag också det men ...men


ändå fast i för sig så spelar det inte nån roll så liksom who cares/malda    

Av BFF 4ever - 11 augusti 2012 09:58

Först väntar man på sommarlovet....sen när det är sommarlov är ingen hemma......då bara längtar man till skolan det är INTE awesome .......fast jag är AWESOME............  MSH/malda....  

Av BFF 4ever - 11 augusti 2012 07:10

Nu sitter jag o skriver detta. På dataklockan står det 07.11 Är det nåt fel på mig? Lixom, är uppe klockan 07.12 (det ändrades) på SOMMARLOVET. Jag vaknade typ halv 5 och har varit vaken sen dess, och sen typ halv 6 har jag varit aspigg. Malda sov över hos oss (mig o Totto) och nu så ligger de kvar o halvsover. Jag skulle egentligen också gjort det haha, men det började krypa i mina ben så jag typ sprang upp och läste ut senaste KP. Hehe. Ehhh, a, jag kom hem från Norge i förrigår. Eller vi kom till Sverige i onsdags, men kom hem i torsdags. Vi har där: raftat (typ forsränning), ridit, chillat, läst, badat (i pool, 29 och 25 nuhittarjagintegradertecknetmengraderiaf), gått i Helvete (typ Europas största jättegrytor finns där vi bor när vi är där och vi går ALLTID ner där, det äger...), gått upp på ett fjäll som heter Nesse Trona, eller bara Trona, mammas patentkontors namn kommer därifrån, där fanns det en GeoCash. Det äger att leta GeoCasher. De flesta kan man lägga i saker och byta till sig nåt som redan ligger i. AWESOME. Oj! Jag gjorde ett askonstigt ljud nyss... Det lät typ.... som ett frågetecken.... Aja, fler saker vi gjorde i Norge: vi gick till undertjärn och till Petsiko där vi badade fötterna, både bokstavligt och på riktigt, hehe...... BYE//En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards