Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av BFF 4ever - 12 augusti 2012 17:44

Sverige kom tvåa i OS i handboll herrar. En sak som faktiskt, in that case, är lite konstigt är att Sverige inte får vara med VM. Asså de klarade inte kvalet. Jag bryr mig inte om sport, direkt, men liksom THAT IS SKUMT.

Min fiol är ostämd. Ärligt, e är liksom TJOOOOOOOOOONG istället för pling. Och sen skulle jag öva, och så försökte jag göra första uppvärmningen, det gick åt skogen. Jag tror att stallet har flyttat sig lite... Men jag har inte spelat under hela sommarn. 

Aja, snart börjar skolan, och jag är inte desperat längre.

hursomhavre, jag och Frida, (mest) och lite Malda, hade tänkt göra en parodi på The Hillywood shows BÄSTA video, nämligen The Hunger games parody. Men eftersom att vi är ääääärliga så måste vi maila dem om vi får, de har ju copyright och sånt på koreografin. Så vi har mailat dem och frågat, men inte fått nåt svar än, så vi ska nog försöka igen, men till en annan adress... A. Nyss såg jag nån som sjöng asdåligt och la upp det. Fast personen trodde att den sjöng bra... Lite som mig, men jag sätter i alla fall tonerna. 

På tal om videos så undrar jag om det är nån som vet hur man gör videoinlägg. Jag kan göra videos, men vet inte hur jag ska lägga upp dem...

Jag bara MÅSTE tipsa om http://hungerspelet.moonfruit.com/# . Det är en svensk sida, och de ska ha ett riktigt hungerpel, nästa år. Man måste vara 12-18 år, men får vara 11 när man anmäler sig, bara man är tolv vid slåttern. Alla tributer kommer att få tre träningstillfällen med kampsport och överlevnadsexperter samt en privat session med våra spelledare före spelen. Att delta är gratis, men det kan tillkomma en deltagaravgift. Spelen hålls 2013 på en arenaö. Jag vet inte om all denna info står på sidan, men jag har själv mailat med dem.

         Bilder från när Malda sov över hos os (fredag-lördag) Sen stack vi till Personne dagen efter. >Vattnet är SKITKALLT<

//En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards