Alla inlägg under augusti 2012

Av BFF 4ever - 31 augusti 2012 20:35

... Jag läser om jonglering.

ska lixom försöka lära mig det. Det står att man kan lära sig det på en timme...

Har inga bra bollar just nu, får fixa fram det, men iaf...

Nyss drack jag te oxå, men det drack jag upp...

ANtagligen sista inlägget for today, så Godnatt//En7

Av BFF 4ever - 31 augusti 2012 19:44

November och värdelösa haloweenkvällar. Kanske höstlovet också.
Publicerat 2 november 2011 av meprinsessorna
November.
Japp det är 2 november och jag fyller alltså år om 23 dagar! JIPPI!

Värdelösa haloweenkvällar.
Jo, det handlar både om en kväll och flera kvällar. I lördags gick jag och syrran ut lite på haloween men bara till två personer.
Sedan gick vi en liiiiiiiiiiten tur hos farmor och farfar (alltså vi plingade bara på hos dem ingen annan) men vi fick godis av dem.
Men här kommer misslyckandet! Vi gick Bus Eller Godis hemma igen på måndagen hos de vi inte hade gått till redan men ingen hade kvar godis sen i lördags (det var typ då alla andra SKULLE gå,men hallå det var ju faktiskt i måndags det VAR haloween på riktigt)så att vi fick ärligt talat mer godis hos två i lördags än många i måndags! FAIL!!!

Höstlovet.
Ja det är ju höstlov nu och det är asnajs! På klubben (fritids typ)gick de idag och bowla och jag och syrran (och massa andra barn) följde med. Asnajs men jag fick bara 26 poäng. Och det 26 poänget var faktiskt bara för att en av käglorna hade ramlat innan jag hade börjat. Imorgon ska vi på skansen med klubben och kolla in djur Najs!

bye mvh En


 

Synns synvillan??

Den är rätt cool

Bye//En7

Av BFF 4ever - 31 augusti 2012 19:29

Hejsan, vi åt hamburgare. Hemgjorda alltså...   

Hon gör inga länkbyten, men här skriver jag lätt in hennes blogg som ett bloggtips i alla fall: http://katjasroligaliv.bloggplatsen.se/

Den äger.

Äntligen helg!

Eller äntligen och äntligen, asså det är skitroligt i skolan, men asså helg är ju också kul, u know

Funderar på, vad kan en stockholmare på 11 år, med en tvillingsyster och mamma och pappa göra en helg som denna??

Om nån har nån idé, skriv det i en kommentar*

'Detta är en efterlysning, det betyder att ni ska skriva, med ett datatangentbord, och sen trycka på skicka, så jag eller Malda kan svara på kommentaren, så blir både du och jag glad.

Annars kan ni maila till maldaoen@gmail.com

Jag lägger inte ut våra riktiga mailadresser, detta är en bloggadress.

Bye//En7

Av BFF 4ever - 31 augusti 2012 17:54

Är det nån goooooooo läsare som undrar varför inläggen kommer så sent är det för att skolan slutar sent (seourisly, vi slutade klockan 15.05 idag, och det är fredag). Och sen kanske det tar en halvtimme att ta sig hem+att vara kvar vid skåpen lite och snacka...

Sen kommer jag hem och då gör jag annat, äter mellis, chillar vid tv:n, går på toa, vilar, läser...

Sen går jag in på datorn och börjar på ett inlägg.

Då kanske jag ser nån blogg i rampljuset som jag ändå aldrig kommer kolla in igen, men som jag trycker på ändå, eller går in på KPwebben, eller nån rolig youtube video... Osv

Så det tar lite tid ibland, you see, men jag gör det i alla fall, och jag är stolt över det.

KOMMENTERA OCH SKRIV SOM NI ALDRIG GORT FöRR!!!!

Av BFF 4ever - 30 augusti 2012 18:33

...ME i allaboutme-us inte står för me som i mig, utan som i Malda och En

...En skriver fel hela tiden när hon gör inlägg och tycker att det är asjobbigt när hon trycker på Caps Lock istället för A (vilket typ händer hela tiden)

Av BFF 4ever - 30 augusti 2012 18:14

Kommer ni ihåg för typ 100 år sen när jag skrev att saker var bra för att jag hade instagram?


Saker är lite bad nu för att

  • Tottos mobilinternet funkar inte så att jag kan bara webstagramma
  • Totto har slarvat bort senaste KP och jag hann inte ens läsa den
  • Keramiken börjar om typ 100 år

Men saker är bra för att

  • Vi har sovmorgnar lite hela tiden
  • Skolan har börjat
  • jag har fått nya kompisar
  • Jag vill ha det bra
  • Jag ska få låna senaste KP av Malda (gracias)
  • Vi har så smått börjat med B-språk eller vad det nu heter
  • Frida har börjat på kören

Puh! sån tur att det är så övervägande med bra saker.

Bye//En7

Av BFF 4ever - 30 augusti 2012 17:19

Heeeeeeejsan

Idag kröp sanningen om att rumpetroll är grodyngel på norska.

Asså, vi hade ett test, och då i en av grejerna stod det om nån norsk grej, och jag sa att jag störde mig lite på att de inte pratade norska i texten, och då sa en kille i min klass: grodyngel heter rumpetroll på norska.

Alla började skratta.

Till och med vår mentor. Vår gamla gjorde aldrig det.

Sen frågade hon om det var sant, och jag sa att "jaaaa det var det" (det är sant) och då började hon skratta igen...

Så jag ska ta med mig en lista med konstiga norska ord imorgon. Jag kanske tar med den till på måndag istället...

Skriv om ni vill ha en låttextlyrics-grej, så skriv.

Ät choklad, det är bra för hjärtat. Och man får mindre risk till stroke *____*

A Bye//En7

Av BFF 4ever - 29 augusti 2012 20:14

Hejsan, nu har jag haft så mycket att göra så att jag har inte hunnit blogga än...

Så då får jag göra det nu. Vi hsde vår första gympalektion i dag ,naaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs. Oj, nu blev kommatecknet fel, men iaf.

Asså ,gympa är lite boring (nä, asboring), men vi klarar oss, haha. NEEEEEEEEEEEE ALLT ÄR BRA

Nu blev kommatecknet fel igen, det är jag som försöker skriva snabbt, och är typ galen i att skriva kommatecken, lite här och var,,,,,,, mähäh

Hehe

Idag fick jag min fioltid, och allt var asskumt och somvanligt var jag och mamma kvar till sist, och allt vsr HELKONSTIGT... Aja

Idag var iochförsej (hihi) vår första riktiga skoldag, och det var liksom, även om tiderna är typ en timme senare än förut så kommer det att vara JÄTTEKUL....

Jag efterlyser fortfarande vad protos är.

Det är MYCKET roligare att skriva om man får kommentarer och frågor.

Ska jag skriva en random novell, och vad ska den handla om??!!!

Skriv gärna om ni vill att vi ska skriva mer.

Lessen att bloggen är lite seg nu, men dethela är lite skumt, vi (om Malda sköter sig) kommer kunna blogga mer på helgerna.

Tack, för att många ändå besöker vår blogg varje dag.

Sist och minst BYE//En7


Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards