Alla inlägg under oktober 2012

Av BFF 4ever - 31 oktober 2012 19:05

Hej! Jag fattar att några kanske vill att vi har kvar Matched temat men jag orkar inte för jag hatar det temat för det är sååååå tråkigt ( sorry   ).....


Iaf har ni hört Nicki Minajs låt Va Va Voom den är faktist fett bra : http://www.youtube.com/watch?v=QsjEii65hgw 


Är förkyld inte så kul men det är höstlov och det är bra (tycker jag)....


Halloween 


Om man är 11 ska man knacka bus eller godis.... asså jag vet inte jag tänker iaf inte göra det sitter helt enkelt bara hemma och äter Mini Oreo det är jätte gott Mmm


Hej Då // Malda   

Av BFF 4ever - 29 oktober 2012 09:50

Igår var jag på en opera som heter maskeradbalen. Den handlar om när Gustav lll blev skjuten. Fast ingen fattade nåt... Och de hette inte Ankarström och sånt, för det skulle typ vara för kontroversiellt (?)... Lol
Aa men de sjöng massa opera och stuff och sen hände massa grejer och på själva balen är alla svartklädda med ögonbindel, fast med hål i och sen då kommer kungen in ( som påminner om gangnamstyle-killen ) med värsta fjädrarna och är helt blodig och jag bara... Men väntaaa han ska väl bli skjuten NU han har väl inte redan blivit skjuten, har jag missat nåt...?!?! Och SEN så blir han skjuten och jag hoppar till när skjutljudet kommer och kungen faller ihop och sen så börjar han sjunga och jag bara VA?! DOG HAN INTE?!?! Så att that was skumt... Glöm inte min readalong ;-) // En7

Av BFF 4ever - 28 oktober 2012 07:49

Hejsan, nu bloggar jag från mobilen igen. Asså det är lite skumt, mitt T9 funkar inte riktigt som Tottos...
Ni har väl inte glömt att ställa om klockan?!
Min klocka är kvart i nio, men den är väl kvart i åtta nu??
Måste kolla på tvn, där har de säkert ändrat. Japp, klockan var kvart i åtta *jetlag* haha//En7

lol

Av BFF 4ever - 27 oktober 2012 16:08

Heeej
Nu så bloggar jag från mobilen, som är ny, you know

Av BFF 4ever - 27 oktober 2012 13:20

Hey! i tisdags så skickade Sror ut oss alltså En och mig, utan att vi hade gjort nåt.

Han bara pekade på oss och sedan på dörren först gjorde han det på en kille (Iba) i klassen, sen en tjej (Hannah), sen mig och sen Elin.


När Elin kom ut såg hon ut så här  sen såg hon mig och började skratta det var fett RANDOM.

Jag frågade Sror vem jag hade pratat med han bara vem sitter du bredvid jag bara ehhh... Tobias 

han bara precis!!!

Sen kom typ jätte många killar från andra klasser och sa typ hej till Iba Sror bara   !!!!!!!

Jag var glad för att vi hade engelska och vi skulle läsa upp en sak på engelska som jag INTE ville göra.


Och sen frågade Sror mig (Elin) om jag visste vem jag pratade med, jag bara ehh, med mig själv... Och Iba bara UTÄÄÄÄÄÄGD, SROR!!!

Jag bara typ minifnissade lite, så att han inte skulle märka nåt... Det var FETT komiskt!!!! LoL


Msh// Malda,En7

Av BFF 4ever - 27 oktober 2012 12:49

FUN. är AWESOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


de var med i X-Factor, nästa vecka är One Direction <333333333333333333333 med i x-factor, Eric saade är fett dålig........................................ :/





Av BFF 4ever - 26 oktober 2012 18:51

Hejsan, jag bloggade som vanligt inte igår, men ni får INTE missa min read along!

Matchad
kapitel 9 17 oktober
Kapitel 18 21 oktober
Kapitel 27 24oktober
Kapitel 32 27 oktober
Korsad
Kapitel 11 31 oktober
Kapiel 24 4 november
Kapitel 37 8 november
Kapitel 43 12 november
LÄS FORT UT BOKEN OCH SKYNDA DIG ATT FÅ TAG PÅ REACHED!!!

HAHAHAHA!!!!!


NU ÄRE HöSTLOOOOOOOOV!!!!!!! WIIIIIIIi!!!!!!

Och det är mindre än en månad kvar tills jag FYLLER ÅÅÅR!!!! Iaf, vad ska ni göra på lovet då?

Jag ska bara vara hemma och chilla. Typ bara vara med Malda hela tiden. Och baka...

Jag har fått min mobil nu. Men tyvärr inget sim-kort... Men jag har skickat över alla mina bilder/ musik, så det är naaaaaaaaaaaaaaaaajs.

Den 8 november ska vi ha halloweenfest i skolan. Jag ska vara en capitol (hunger games) människa fast med massa sår på. Så vi kommer fixa den nu...

Idag är det X factor, nu är det 55 min kvar (asså när jag skriver det)

JAha, då KöööööööööööööööR vi. 

Hejdå så länge// En7

Av BFF 4ever - 24 oktober 2012 20:04

Idag hade vi ingen kör... Eller jo, för kören hade konsert. NAJS. Idag var är det FN-dagen, och vi hade en fredskonsert där vi samlade in pengar till världens barn.

Tottos skola hade även soppkväll som också är i samband med FN-dagen. Där får man köpa soppa och kakor och smycken och sånt... Pengarna går till olika välgörenhets organisationer, i år till majblomman. Men vi hann med att vara både där och i kyrkan. Fast vi missade repet... JAHA. Så jag kom hem ganska nyss, och har precis duschat, snart ska jag ta och öva fiol... Puh! Fast jag har väääääääääääärldens sovmorgon imorrn, vi börjar 9.35 O.o KOMMENTERA!!!//En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards