Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

körlägret

Av BFF 4ever - 12 maj 2013 20:12

Jag hade inte skrivit om körlägret. Så nu gör jag det. Kolla asså det var askul vi sjöng fett mycket och vi åt hela tiden och på maskeraden var det en kille som gick limbo ner till mina KNÄN?!! 1.69 meter lång. Ughhhh lol. Vi i min kör hade en egen stuga med tvåbäddsrum, jah och Frida delade rum. Vi åt godis. Lol. Haha men jag kan inte komma på mer nu. Förresten förlåååt att det blev så många "golf" inlägg men jag skrev i mobilen och då kan man inte radera :( hejdå//En7

En7
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BFF 4ever - 12 maj 2013 20:06

Hej jag känner att jag borde blogga idag :) Idag var jag med Alva och vi var och spelade golf :p. Det var kul. Vi var ju inte på stora banan men vi träna på att skjuta (vaddetnukallas) och putt. Asså det var första gången för mig. Lol. Sen så hopp...

Av BFF 4ever - 12 maj 2013 20:06

Hej jag känner att jag borde blogga idag :) Idag var jag med Alva och vi var och spelade golf :p. Det var kul. Vi var ju inte på stora banan men vi träna på att skjuta (vaddetnukallas) och putt. Asså det var första gången för mig. Lol. Sen så hopp...

Av BFF 4ever - 12 maj 2013 20:06

Hej jag känner att jag borde blogga idag :) Idag var jag med Alva och vi var och spelade golf :p. Det var kul. Vi var ju inte på stora banan men vi träna på att skjuta (vaddetnukallas) och putt. Asså det var första gången för mig. Lol. Sen så hopp...

Av BFF 4ever - 2 maj 2013 08:52

Hej Idag är jag sjuk. YAYYYYYYYYYYYY. NAYYYYYYYYYYYYYYYYYYY. VI har nationella i SO (religion) idag och imorrn, men jag kan ju inte göra det idag för jag är hemma från skolan. wihoooooooooooo. NÄÄ. Jag blev sjuk i tisdags, var i skolan hela dagen...

Av BFF 4ever - 24 april 2013 20:22

Tjena I helgen var jag på sleepover hos Frida det var så sjukt kul!! Malda, Bella, Nicki och Angelika var där och vi hade kul HELA TIDEN. Vi kollade på filmer (systrar i jeans, pitch perfect och the hunger games) (jag hade sett pitch perfect en gång...

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Skapa flashcards