Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av BFF 4ever - 26 augusti 2012 20:50

....VATTENMELOOOOOOOOOOOOOON

Violinisten heter Lindsey Stirling. Här kommer ett klipp med henne (och Megan Nicole)

Mähäh

Godnatt//En7


Av BFF 4ever - 26 augusti 2012 19:31

En kniv är inte en gaffel. En gaffel är inte en sked. En sked är inte en kniv.

Just det. Tänk på det.

Asså, jag får inte upp mina videos längre. Det är så konstigt, jag gjorde det förut?

Det KAN ha med nånting med videoklippsuppladningstället vid inläggen, att den är för full eller nåt, men man kan ju inte ta bort klippen i alla fall... :(

BAAAAJS

Såååååå, igår målade Malda fransk manikyr på mig (najs), vi stack till Frida lite grann, och provade peruker, och sen gick jag på en cellokonsert med mamma pappa och Totti, med årets polarpristagare Yo-Yo-Ma. Nån annan som var där? Han (och orkestern i bakgrunden) spelade ju bra, men det var lite boring. Det bästa var pausen, för då fick jag och Totto Sprite och lite japanmix... :):)<3<3<3<3

Hehe, hur är vädret hos er då? Här har det SPöREGNAT lite till och från hela dagen.

Jag  har börjat läsa Twilight igen. Asså, det var lite innan sommarlovets slut som jag började (nu tänker nog   

ni shit, vad trögt hon läser och, nej, så är det inte alls för att) men jag har inte hunnit läsa. Eller orkat tänka för den delen. Men nu är det skola igen, så nu har jag inge val. Neeeeeeej, det är kul att läsa. Men min nya lärare Johanna såg att jag läste den, och blev förvånad över att jag läste en så liksom "tjock" (okej, den är inte tjock, men...) bok, och ännu mer förvånad när hon såg att jag läste den på engelska. Man bara what the fudge. Aja, men det var bra, jag tror att folk ÄNTLIGEN börjar fatta att jag är lite nördig.

Hursomhavre... I morse när jag skulle duscha så sa jag det till pappa, och han bara - vill inte du ha en ny telefon? Jag bara eeeeeehhhhhh joooo...? så sen pratade vi lite om det och sen gick jag och duschade... .. ....  ...

Så snaaaaaaaaaart kanske jag ska få en ny mobil. Kanske...

Imorrn är det skola, och vi har sovmorgon som vi alltid kommer att ha på måndagar, och på ONSDAG börjar skolan "på riktigt", då vi följer det riktiga schemat.

Jag måste bara tipsa om denna fioltjej, som jag intekommerpåvadheter...

She is really cool.

Skriver det sen :)

Påminn mig om det ifall jag skulle glömma.    

Och idag när jag loggade in på skype blippade det till, då hade Andreas skickat en länk till mig från urbandicktionary.com en definisjon definitjon definision definition av Elin, de första var såhär snälla saker såhär, Elin is a really good friens, you can always trust her men sen kom typ You can say Wow that is a real Elin, and mean that the girl is ridicsiolus... Jag bara hehe...

Sen tänkte jag göra en definition av Smeralda, men jag orkade inte (trög, hihi). Nähe. Jaja, ska se om jag lyckas få upp detta inlägg innan jag ska lägga mig för hela datorn (nä, halva) L.A.G.G.A.R...Hejdå//En7

Av BFF 4ever - 26 augusti 2012 17:50

Haaaj, vi har inte bloggat på nån dag, vi har helt enkelt haft annat att göra... Jag sov över hos Malda heh, och på kvällen så var det enda vi typ gjorde att ASGARVA. Och äta tacos. Då fick vi ont i magen, och när vi sen fortsatte gjorde det ont i magen. 

Idag var Frida här, och vi fixade med en receptbok. Vi hade redan utklippta recept, och sen kom Totto också, och hjälpte till.

Hehe, vet ni hur många TÅRTRECEPT det var? ASMÅNGA.........

Aja, nehej, bara så att ni vet-det blir mycket roligare att blogga om man får kommentarer och frågor. Hejdå//En7 :P

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards