Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av BFF 4ever - 19 augusti 2012 19:51

Asså, jag bara ÄLSKAR regn. Att vara ute och bli blöt, och få långa strimmor med blött hår och regndroppar, och känna regnet droppa ner från ögonfransarna, och att hoppa i vattenpölarna (hihi). Eller att sitta under ett verandatak, och höra på smattret (fanns det hos min farmor och farfars gamla hus), eller att titta på film nermyst i en soffa med nåt varmt att dricka (när det inte blixtrar, eller att se dropparna bara STRILA ner för fönstret, och skölja bort lite fågelbajs.

Det SPöRÄGNADE nyss.

Nu slutade det. Jag gjorde inget av det jag radade upp nyss, för jag satt här. Nu är himlen helt random... Gul. Och det är en regnbåge. Det gula syns inte på foto, men iaf. den bästa bilden som jag lyckades ta med datakameran, men den blev inte så bra, man kunde varken se den gula himlen, eller regnbågen... :(

Om någon vet varför den blir så gul, så skriv det i en kommentar, och glöm inte; jag efterlyser vad Protos är förnågot... 

Av BFF 4ever - 19 augusti 2012 17:00

Jag stör mig på en sak. På alla novellbloggar, som kommer upp på hajp, lrl rampljuset, så handlar det bara om One Direction...? Man bara What the fudge (Frida kom på det, jag har gjort en special på den - what a fudge - yes, it´s scottish)!?

Så, jag efterlyser bra novellbloggar, som inte handlar om nåt (möjligtvis Twilight eller Septimus Heap, eller Matched) eller fanfictions, om samma sak...//En7




hej/malda

Av BFF 4ever - 19 augusti 2012 15:10

idag har jag pratat med Malda, Frida och Agnes. Bloggen Hade dessutom fått två kommentarer och en fråga... Snacka om bra, för att vara mig, haha. Eller så är jag bara ett andrahandsval, och att den personen som folk VILL vara ,ed inte kan. För att den personen inte tycker om den personen som frågar...

Jag säger två ord om det. 1.dålig 2. vänskap.

Idag var vi och skulle köpa en liten damm till trädgården, vi har fått grodor. Alltså, inte fått, de har bosatt sig där. Fast vi har en liten dammgrej, men nu gör vi den större. Usch, vad äckligt med grodor, kanske du tycker. Men de tycker nog att du är minst lika äcklig. Stor och hårig. Jag har inte sett just dehär, men jag har ju sett andra. De är inte som paddor. Ganska söta. Grodorna alltså, inte paddorna.

Snart kommer Malda hit, med en CYKEL.

Så gtg, kanske bloggar igen senare, och aaaaahhhhhhhhh jag blir nervösare och nervösare för varje dag som går, tänk på ONSDAG börjar jag skolan, en ny alltså aaaaaaahhhhhhhhh!

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards