Alla inlägg under februari 2013

Av BFF 4ever - 22 februari 2013 19:06

Imorrn åker jag till Norge. Så jag kommer inte kunna blogga på ett tag. Men visst är det skönt med lov?
Nu ska jag göra nåt annat
Hörs!!//En7

En7
Av BFF 4ever - 22 februari 2013 19:06

Imorrn åker jag till Norge. Så jag kommer inte kunna blogga på ett tag. Men visst är det skönt med lov?
Nu ska jag göra nåt annat
Hörs!!//En7

En7
Av BFF 4ever - 16 februari 2013 16:25

Nu har jag börjat nysa också. MEN GUD VAD KUL not.

Vad gör ni dådådådå? Jag snörvlar, nyser, hostar och lyssnar på Filip Winther. Han är fett bra. Han rapar och vloggar. Hans bästa är typ Jag, Alkoholister vid 15, Alla böcker har ett slut och Fel sida om sängen. KOLLA IN DEM!

Jag kommer dööö. Känns det som. Typ. Nä men... Jo.

Jag är trött.

Jahaja

Nu vet jag inte vad jag ska skrivamer just nu.

//En7

Checka mitt efternamn!


En7
Av BFF 4ever - 16 februari 2013 14:11

Hej igen. 

Som det ser ut just nu kommer jag inte kunna vara med på konserten imorrn. Inte Totto heller, för den delen. Men jag ska komma och titta på den iallafall. 

jaja, de har släppt en ny trailer för the Host. Asså Stephanie Meyers bok som ska bli till film. DEN ÄGDE!!!! ASSÅ NI MÅSTE SE DEN!

Sen så har Angie Sages e-bok The darke toad släppts. Jga har tyvärr inte hunnit läsa den än. Den kostar pengar.

Och sen så var det nåt mer. Juste, har nån sett beautiful creatures, eller läst boken? Är den bra? Har tänkt på att läsa den/gå och se filmen.

Och jag har läst DIVERGENT! skrev jag det går? Kanske. LÄS DEN!!!! READ DIVERGENT OR TRIS WILL COME KILL YOU IN YOUR SLEEP!!! De första kanske hundra sidorna fatta man inget typ, men asså, den är skitbra efter ett tag! KEEP GOING lixom. Asså den är så ********** BRA!!!! Det är ju självklarten framtids trilogi, men just den här är typ lika bra som matched eller twilight! Okej, matched är också en framtidstrilogi. I alla fall den andra boken i serien heter Insurgent eller nåt och den har jag tyvärr inte löst. Så fort jag får tag på den ska jag sträckläsa den!!!! Och sen kommer jag dö när jag måste vänta till typ november innan jag får läsa den sista. :(:(:(

HOSTHOST NYS NYS.

Idag är det melodifestivalen. Hoppas verkligen Amanda Fondell gör bra ifrån sig och har en bra låt. Det blir så lätt fel om bra artister uppträder i melodifestivalen. Men mamma har köpt osthjärtan. Har jag aldrig smakat. Är det gott? Det är det säkert, ostbågar är ju typ det bästa som finns.

Jaja, kanske hörs vi senare. Kanske inte//En7


En7
Av BFF 4ever - 15 februari 2013 09:39

Hej

Jag har försökt blogga tidigare men bloggplatsen bara laggade så det gick inte.

Idag är jag sjuk, jag gick hem från skolan igår. Mår ju lixom lite sådär ju :(

Bruno Mars har börjat avslöja sina tour ställen. Än så länge bara i Amerika, men han borde komma till Sverige, för det är en world tour och det verkar så...

OCH taytay har nån sagt ska komma till Sverige påsin red world tour! OMG! JAG ÄR FETT TAGGAD!

HAHahaha

Just nu tittar jag på Filip Winther. 

På söndag har jag en stor konsert av nån rutter eller nåt sånt med kören i kyrkan. HIHI VI ÄGER. Kom om ni vill...

Nä nu är jag trött, ses


Av BFF 4ever - 3 februari 2013 13:55

Hellu

Igår var det melodifestivalen! Vilken låt tyckte ni var bäst? Jag tyckte inte om nån av dem särskilt mycket. Den jag skulle röstat på om jag ville, kunde och fick (ok, jag kunde faktiskt) var Yohio. Asså han är coolast. LÄTT JAO. MEn det bästa framförandet och bästa rösten och egentligen bästa låten var ju cookies and beans. Som jag hatade när de var med förra gången, men jag var ganska liten. Jag hade antagligen röstat på eric saade eller nån då... Men inte nu. Men vi ska gå och se genrepet av finalen. Asså sverige finalen inte Eurovision song contest. Hahahahahaah. 

Snart ska Malda komma och då ska vi gå på waynes och sen ska vi antagligen leka i fruktparken jaoooo. BWAHAH... Nä men seriöst ni måste gå dit nån gång. Det är fett awesome. Fast den är till för tp två åringar, så man måste ta hänsyn... Men ändå. Och där finns det en stor vattenmelon man kan klättra på, jordgubbssnurror, bananrutchkana, äppelsnurror, päronhus.... OCH GUNGOOOOOOOOOOOR! Näänä nu ska jag gå och kolla min kik... HEJDÅ!!//En7

En7
Av BFF 4ever - 2 februari 2013 09:59

FEBRUARI JAAAAAAAAAAAOOOOOOOO! OMG VAD SKÖNT!!!!

Okej asså solen skiner? När sken den senast? En minut mitt på dan den 10 december? Assåjag blir på så himla bra humör när solen skiner på våren! Inte för att det riktigt är vår än, men ändå. Och snart är det A) SEMMELDAN!!! B) ALLAHJÄRTANSDAGDAGDAGDAGDAGDAGDAG! C) ALVAS FÖDELSEDAG!!! Vad tycker ni att jag ska ge henne? HAR INGEN ANING!! HOPPSAN. Men det är ju 20 dagar kvar... *LIGGA OCH LATA SIG*

På tisdag och torsdag har vi nationella prov i svenska. Okej, är jag dern enda som är taggad eller? Antagligen. Men herre, det kommer bli kul BWAHAAAAAAAAAAAA

Nänä jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.... MEN GUD FÖRLÅT MEN FÅR MAN NÅN KOMMENYTAR NÅN GÅNG SÅ VILL MAN BLOGGA MER FÖR DÅ SÅ MÄRKER MAN ATT NÅN LÄSER.

Aja, cs//En7

En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards