Alla inlägg under september 2012

Av BFF 4ever - 30 september 2012 19:15

Hejsan. Det var inte hennes lillasyster, det var hennes storasyster.

Jag är helt slapp i armarna, så jag kan inte skriva så mkt, skriver mer imorrn

Ciao!!//En7

Ps.glöm inte Williams lista DS.

Av BFF 4ever - 30 september 2012 09:37

Idag ska jag ge en överraskning till en tjej som heter Paula. Asså, jag känner henne. Hennes lillasyster ska ha fest med sina kompisar på ett klättercenter, för hon fyller/har fyllt/ska fylla år. Och då ska Paula med, och vi ska överraska henne med att vara där. O.o

Såååå vi ska klättra.

Hoppas hon inte läser detta nu... Jag tror inte det.

Om du gör det-Det var inte sant Paula. Absolut inte,,.,

Idag läste jag ut Twilight. Igen.

Jag skriver kanske mer sen, men tills dess-HEJDÅÅÅ//En7

Av BFF 4ever - 29 september 2012 14:43

Tjooo

Gå nu in på youtube och sen så skriver ni in the hillywoodshow ladygaga gagaween 

Eller så kopierar du dethär: http://www.youtube.com/watch?v=kKQHPqRd8Go&feature=g-all-u

NAAJS

Ni måste hjälpa the hillywoodshow att få 200000 views innan halloween, de är sååå nära!!!!!!!!

Asså, då blir de glada. What the Finnick?!

OooohOoooohOoooohHoooh//En7

Av BFF 4ever - 28 september 2012 21:00

Alltså

Grupptryck sett från mig.

  1. När jag var lyngre trodde jag att grupptryck var att grupper tryckte saker på tex. tröjor eller nåt.
  2. När jag var yngre och hörde ordet "Grupptryck" tänkte jag på färgen mörkgrön.
  3. Grupptryck är när folk gör samma saker för att bli populära, och inte är sig själva, tex alla måste ha märkeskläder, för annars blir de mobbade.
  4. Jag har aldrig blivit mobbad, och jag har egentligen aldrig fallit för det. Lite när jag var liten, typ ville dansa ballet för att alla andra gjorde det.
  5. Jag har inget emot märkeskläder, det är bara när alla har det som det blir konstigt, eftersom de säger: ÅHMEN SHIT har du inga --kläder i din garderob?! Eller Ha det eller det i skolan imorrn... Eller SMINKA DIG SÅ ATT DU BLIR LITE SNYGGARE, ELIN... Jag måste säga att jag är populärare än vissa som sminkar sig iaf, och det är egentligen baara för att de tar plats som de får uppmärksamhet.
  6. Alla måste faktiskt inte vara med den coolaste på skolan för att själv bli cool.

Det var 6 punkter om grupptryck.

MAN FÅR VARA SIG SJÄLV, FATTA. 

Sen så är det ju så att vissa personer helt enkelt inte klarar av att komma på nåt själv. Men de flesta som är "populära" (defenition av populär just nu-Alla är med den och tycker den är cool för ingenting alls) märks det på att de skulle våga gå sin egen väg. Fast då kanske jag inte får vara kompis med den längre...

Och, alla får väl klä sig i det som de tycker är snyggt, tycker jag egentligen. Alla har rätt till det. Så jag det är inte det jag stör mig på. Det jag stör mig på, nejmenshitvadsvårtdetvarattfåordpådethär ar hur vissa beter sig. Typ SKRIIIIIIIIIIIKER och blir ihop trots att de inte är kära i nån... Och en gång, så skulle jsg gå hem tillsammans med en tjej (okej, åka på samma buss, men iaf) och då skulle hon snabbt till kafeterian med sin kompis innan, och det skulle vi inte hinna, men det skulle hon i alla fall, och sen sprang vi och missade bussen och fick stå där (det var kallt) i en kvart. Så mycket som man kan offra för bli poppis. Populär eller ej, jag är kompis med dej. Daaaaaaa. Det ska bli min nya image. Populär lrl ej, jag är kompis med dej...

Men alla får vara som de vill till en viss grad. Jag menar, hur kan det vara OK att förstöra nåns hörsel för att den skriker, men inte att gå runt och fjärta hela tiden?!?!

De beter sig på så oförklarliga sätt och, ibland är de vän med en och ibland inte, och alt är skumt och BLöööööHH!!

 

Kommentera, vad tycker ni?!

Av BFF 4ever - 28 september 2012 17:27

Hade jag orkester, så jag kom hem rätt sent, om det var nån som undrade vrf jag inte bloggade igår.

Asså-om jag skulle lägga upp en video, vad i hela världen skulle det vara? Jag sjunger, Jag pratar, Jag berättar en rolig historia... VAD??

Ska se om jag kan fixa en video, förstår ni, men då måste jag veta vad den ska handla om+om nån vill att jag lägger upp ett...

Asså jag hatar H&M-reklamen och Lindex-reklamen!!!!

Hon i H&M-reklamen är läskig och FUUL, och de i Lindex är värsta divorna, och tanten där är konstig...

Solly, men där blir jag scared...

Jag kommer in på skolwebben nu, förresten, jag bytte lösen igen idag, och nu funkar det, YEEEAH. Jag har skrivit det på framsidan av mitt engelskablock. Fast jag har skrivit yääh. Min engelskalärare är nog lite sur, eftersom att Ä inte finns med i engelska alfabetet...

Nu måste jag gå på toa...

1 min efter...

Idag när jag skulle hem från skolan stod jag på busshållplatsen med Malda, och då kom en rosa LASTBIL!!!

Jag skulle precis fota den när Totto ringde. Hon hade inga nycklar, så hon var utanför och frös. Och GISSA VAD?! Hon kunde inte ta på sig sin jacka för den satt hon på!!!!!!!!!!!!! WTFINNICK!?

Sen körde den förbi. Sen när jag kom hem satt hon och spelade mobilspel på trappen med ett paraply och satt på sin jacka och hade det asnajs. Sen låste jag upp och... TOTTO SPRANG IN!!! N.O.T Jag bara, meh hallå, ska ru in rå?? Hon bara-Jajaja snaaaaart.

Missa inte Williamslista på söndag... Hejdå//En7

PS.Jag skriver ett lite annorlunda inlägg imorrn lrl senare idag..

Av BFF 4ever - 26 september 2012 17:57

Kör idag, jaaaooo

Frida was tvungen att gå lite tidigare, för hon skulle gå med sin kompis till hennes handbollsträning...

Idag hade vi innegympa istället för ute-orientering.... Det är för att det regna såå mkt. *my work**

Ne... Nyss chattade jag med Alva. Najs

Iaf, jag kommer inte in på mitt elevkonto på skolwebben. Jag hade lösenordet, och användarnamnet (och ja-jag vet att det är rätt, för jag dubbelkolla idag), och sen kom jag inte in iaf ;(. Sen så bytte jag lösen och hoppades på att jag skulle kunna komma in, för att jag tänkte att jag skulle kanske, mot alla odds, skulle ha glömt, men jag kommer inte in, och det är BAD, för nu KAN JAG faktiskt lösenordet HELT utantill, lrl vad man säger. Ägigt....

Franskaläxa till på fredag - Il ou elle? och metiers - han eller hon? och yrken.

Nae, jag orkar inte skriva allt i den läxan, va, nu blev jag skum, GAH. *confused again*

Idag hade vi KulturKurs-Scenografi igen. :)

O.o

Hejdå, nu börjar jag bli för skum för att kunna skriva mer nu, så byyyyeeeeeeeeeeeeee//En7



Av BFF 4ever - 25 september 2012 17:53

Hejsan

Idag hade jag min första keramik för terminen och vi har fått en ny lärare. Hon heter Cecilia, men man kan kalla henne Sissi. Eller Sessi... Eller nåt, det var lite svårt att höra. Helt ärligt, så var hon bra.

Jag tror att jag kan lära mig nåt av henne. Fast Lena var bättre, för hon lät oss göra lite mer fritt....

Iaf, lite löxstuff bye//En7

Av BFF 4ever - 24 september 2012 17:53

Hallu, jag la inte upp mine igår, snart kmr förklaringen, MEN, jag la upp den nu. (när jag skriver detta är det nu)...

Igår var vi först på gudstjänst och sen på sista dagen av GRöNANs säsongsöppet!!!

De ska ta bort extreme ,najs lrl bajs!?

Dum fråga, BAJS ofc. Det var föörsta gången jag åkte den, eller asså, jag åkte den två gånger, och andra gången fick vi en goodiebag (definition av goodiebag-en påse/kasse med grejer i) som inehöll extremegrejer, eftersom att de inte skulle kunna sälja det sen, och det vsr lite olika grejer i alla, i min var det en mugg som det står extreme på, ett grönalund nyckel- band, en magnet och en briogodis påse. I Agnes (som var med oss) var det en mugg, en magnet, en pin och ett nyckelband. Hon råkade tappa sin i marken, så att muggen gick sönder, så hon ville inte ha goddiebagen, och då fick Totto och jag den istället, så då fick jag två grönalund nyckelband, och en pin också... Iaf, den var skitrolig, fast det var lite läskigt första gången.

Sen spelade vi på chokladhjul ,och var skitnära att vinna, men vi vinner ju aldrig, och sen så köpte jag en nappklubba... Agge gjorde det innan, och det blev en spricka i den så hon skar sig på tungan, så hon började blöda, och sen åt hon sockervadd och då kom det blod runt hennes mun, så hon såg ut som en vampyr.

Sen åkte vi allt utom frittfall och tilt, och barnsakerna

Nej, inte rockjet

På popexpressen spelade de baby, som de gjorde första gången jag åkte den, och det var så komiskt, för vi hade precis pratat om det i kön. Och sen så sjöng vi med i hela. Agnes och Tora satt tillsammans och jag satt med nån annan som, fast jag tittade åt ett annat håll tittade på mig. Asså, jag kände blicken i nacken... Creepy

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards