Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av BFF 4ever - 17 augusti 2012 13:08

Idag hände en lite rolig grej

precis när jag tog upp min mobil, så fick jag ett mess av Malda. Som om mobilen hade väntat på att jag skulle ta i den så messet kunde komma fram...?

THE HILLYWOOD SHOW!!

Nej, nu ska jag skicka in till KP-fixar att jag vill vara med när de spelar in en film!

Fånigt, kan tyckas, men KP äger, har fått med insändare två ggr faktiskt :) Jag kommer fortfarande ihåg hur dissad en kille jag svarade på blev. Jag vill inte vara taskig, men det var liiiite fail. Fast det var länge sen.

Det blir allt läskigare, nu när skolan snart börjar (creepy), för jag ska ju byta skola. Men Malda, Noah, Agge och Ida kommer ju vara med, så jag överlever nog... Dessutom ska Inez och Emmy oxå börja... Men inte Elsaaaaaaaaa BUHU, hon ska börja på AF    . oKeJ, jag fattar att ni tycker att mina inlägg är lite tråkiga, men skriv nåååååååååååt bara, så jag vet om det e nåt//En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards