Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av BFF 4ever - 18 augusti 2012 18:16

Hej. Just nu är jag på dåligt humör. DÅLIGT!! Thanx to Totto. Hon har en tendes till att göra folk omkring henne upprörda.

Idag har jag plockat körsbär (sura, så inte fåglarna tar dem, men som typ sylt blir de mumsmums), och lite sånt, sen gjorde vi fruktyogurt: Recept: Så mkt vaniljyogurt du vill ha och häll sen i bär eller frukt. Vill du ha den lös tar du med saften, om inte glöm den.

Den blev heeeeeeeeeeeeelt ROSA.


Igår tittade vi på DN-galan och då fick jag VÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS skrattattack

Dialog från igår när hela familjen tittade på DN-galan:

Pappa: Vill inte ni börja på nån sport?

Totto: Kanske det, men jag vet inte vad...

Jag: I såfall skulle det vara typ dans lrl nåt, jag gillar inte att sporta seriöst, har inget jag vill bli som BRA på.

Pappa: Hmmmmmmmm, bågskytte kanske?

Jag: Då rör man sig väl inte så mycket på sig?

En springare sög på sitt halsband

Pappa: Finns det inte en klubb för det?

Mamma: Bahamas

Jag tycker att det låter som en klubb för bågskytte

Jag: ASGARV

Jag: Försöker förklara mellan skrattattackerna för mamma att han menade en klubb för såna som sög på halsbanden, inte för bågskytte.

Skrattattacken lägger sig och jag får äntligen fram det

Mamma: Men det menade jag ju

Jag: Ännu mer asgarv för att jag missförstod det...


Najs dialog va?? Allt detta under en och samma diamond-league periodsgrej

Någon kanske tycker att det är dåligt att inläggen kommer upp så sent nu förtiden, men just nu är det så att sakerna händer på dagen, så att man kan skriva om dem på kvällen, alltså händer det inte så mkt på morronen som jag kan skriva om på dagen, eller på natten för den delen, som jag kan skriva om på morronen...

En sak till bara, som var så gulligt, sist när jag var med Malda, så var vi i en park (Lugnet) och då när vi skulle klättra i ett klätternät så var det ett yngre barn som bara nu kom det några vuxna, så jag vågar inte klättra mer (det var jag och Malda som var vuxna), det var ganska gulligt...  klätternät, dock inte vårt

//En7

 

 

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards