Alla inlägg den 23 juni 2012

Av BFF 4ever - 23 juni 2012 20:56

Hej ! Malda here konstig dator kan inte skriva alla bokstaver men i alla fall Elin is desperat jag typ softar!!!!!!!!



Man langtar till sommaren och sen typ har man inget att gora    




CLOWNER IS SCARY   

Hih

Av BFF 4ever - 23 juni 2012 20:20

Chattar med Malda via skype just nu   

MUUUUUU g´natt



Av BFF 4ever - 23 juni 2012 12:05

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeej!

Jag vet inte vad jag ska skriva. Tur att vi inte har några läsare.......

Totto håller bara på med sin mobil, och vi kan inte gå och bada, för det regnar (suck!). Nej det regnar inte, men till skillnad från igår är det gråttochkallt ute idag.

Så jag bara sitter här och hänger.

Och chattar med den enda killen i klassen som inte skriver WTF!!!???? HÄXAAAAAAAAA!!!! till mig. Han är typ den enda som är online på skype nu. Så just nu är allt sugigt. Jag vet! Jag går igenom hela min kontakt lista och ringer alla jag hittar som jag känner att jag kan prata/ hänga med idag och som det finns en chans att är hemma..... Har ändå så mycket pengar kvar och får nya om typ åtta dagar..... LoL

Vänta lite Alva svarar bye!!! 7/EN7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards