Alla inlägg den 21 juni 2012

Av BFF 4ever - 21 juni 2012 17:47

Saker att göra när man har tråkigt (vilket jag har nu):

  • Läsa en bra bok (twilight-serien, Septimus heap-serien, Hunger games-serien)  
  • Se på tv/ film
  • Baka!, maränger, kladdkaka, brownies, pajer, muffins...
  • Skriva ett word-dokument
  • Titta på fina bilder på googlebilder
  • Kolla upp sitt hus på googlemaps
  • Chatta
  • Skypa
  • Bara göra nåt random
  • Blogga
  • Skriva en ny text till en gammal melodi (skriver min o syrrans i ett inlägg som kommer SNART)
  • Ta en ordbok, slå upp ett ord och ta den sista bokstaven. Om ordet är blogg, så ska man ta G. Sen bläddrar du tills du hittar kategorin G. Det första ordet du ser tar du och tar DET ordets sista bokstav. OSV.
  • Bara sitt och titta.
  • Sminka sig såhär:  
Av BFF 4ever - 21 juni 2012 12:56

HEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Jag har inte skrivit på ett tag, eller tagochtag, det är ju typ på 100år...........

Aja, nu är det sommarlov       Jag kanske skulle åka och hälsa på i Spanien, hos Malda, men fick inte (SAD)

Har duschat i handfatet förresten!!!!!! JAAAAAAAAAAAAA

Det vara bara skumt, såatt....

Jag ska byta skola till hösten. Det ska Malda oxå:) Tillsammans alltså. Haha, skulle ALDRIG palla annars.......... Aja, Malda har fått nån Atticus Mitchell-snubbe-sjuka, (vet inte ens vem han är), om nån vill fatta förra innlägget.

Neeeeee, nu tror jag jag ska börja skriva igen, men om nån läser denna blogg, så får den personen (som jag och Malda isåfall älskar) vänta lite, för nu ska jag gå och baka maränger med syrran (Tora, Totto).

BYE////////////////Elin

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards