Alla inlägg den 22 juni 2012

Av BFF 4ever - 22 juni 2012 14:07


Bye//En7

Av BFF 4ever - 22 juni 2012 13:28

Okej, upplägg, så jag kommer ihåg allt, visa min egensydda tröja som blev klar igår (skryt, skryt), min o tottos omgjorda låttext, och att jag inte har nån bra bok att läsa....., midsommar, och kanske nåt mer


Jag har sytt en tröja; bild kommer nedan


Ok min o Tottos text, till "Säg mig var vi står" av Carola ( inte början med 80-tals ljud)


Det är dags att börja baka nu för tiden rinner ut, snart ska kakorna ut

Å jag vet att det vi bygger upp nu

Det blir en dag det vår magar ska ha

Oooh

Oooh

Oooh

Jag vill så gärna ha

En tro på

Baktiden

En tro på

Bakverken 

En tro på

Maagen

Nångång

Varstans

Idaaag

Ge mig o ge mig o ge mig o ge mig 

Choklad!

Jag måste baka nuuu

Ge mig o ge mig o ge mig o ge mig

Choklad!

Jag måste ha en tro på det jag göör (O.S.V)



Okej, nästa punkt.

Jag har ingen bok att läsa  

Vi ska kanske till biblioteket på måndag (min ABSOLUTA räddning, löööööööv you bibbblan!) men tills dess är jag i stort sett död. Då ska jag låna Sara Gruens bok: Bröderna Benizinis spektakulära cirkusshow, eller vad den nu heter och Cirkeln


Glad midsommar!!!!!!! Lööööööööööööööv

har gjort en midsommarkrans med Totto, så nu kör vi!!!!!!!


Bye//En7


okej, här kommer åtminstone en bild och videon på säg mig:


 

Jag och Totto, på bilden har jag min sydda tröja :)


Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards