Alla inlägg den 8 september 2012

Av BFF 4ever - 8 september 2012 18:08

Superkort inlägg, snart ska jag till Malda och sova över (+Totto) för att mamma o pappa ska på fest. Eller de har redan gått....

Men 

Vi kanske kan blogga nåt hos Malda...

Bye//En7

Av BFF 4ever - 8 september 2012 11:45

Heeeeeeeeejsan, idag är mitt mål att läsa ut Cirkeln. Jag har typ 1,5 kapitel kvar. Den äääääääääääger. Fast Matchad-serien, Septimus Heap-serien och Twilight är ju lätt mkt bättre.

Men ändå, jag rekomenderar den starkt. Sen ska jag läsa Eld. Ser fram emot det!!

IKVÄLL STARTAR MERLIN I SVT2, KLOCKAN 18.15 GAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!

Fast igår såg jag det avsnittet på youtube, då visste jag ju inte att de skulle börja sända det dagen efter. Men orka bry sig, såklart jag ser igen, det är Merlin vi snackar här... Alltså säsong 4, som de inte sänt på SVT än. De spelar typ in en säsong 5!!!

Den typ kmr på BBC i november. Vänta, jag kollar upp det. NEJ. Jag hittade det inte. LRL det står COMING THIS AUTUMN.

Men, nu tänker vi på säsong 4. Det kommer att vara ett dubbelavsnitt lrl vad man nu säger, för att grejen börjar i första avsnittet och avslutas typ i andra avsnittet, men de sänder ju bara ena. Det andra kommer vi att få vänta med i en hel vecka. Om ni inte kollar denhär länken. Den har tillochmed svensk text: http://www.youtube.com/watch?v=atwVdLzmbKE&feature=plcp

Det första avsnittet


http://www.youtube.com/watch?v=JlmCMeVPfyg&feature=fvwrel

Det andra avsnittet, som jag faktiskt ska kolla på nu, så BYE!!!//En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards