Alla inlägg den 7 september 2012

Av BFF 4ever - 7 september 2012 19:14

Hejsan

Idag hade vi pankakor igen. I skolan alltså.

Hehe.

Idag hade vi syslöjd. Vi gjorde makrameer. Det blev sånahär nyckelringar. VILKA KORTA MENINGAR!!!!!

Iaf, den ena var bara helt vanlig, och på den andra sparade jag tråden som blev över och sydde på lite ögon. Den blev sååååååååååå söt. Båda blev nyckelringar alltså...

Mähäh. 

ÄNTLIGEN helg. Sköööööööönt.

Idag, när jag skulle till skolan så hade jag busskortet i handväskan. När jag kom till busshållplatsen la jag i busskortet i jackfickan, så att jag skulle komma åt det fort när bussen kom. Så kom bussen, och jag gick på. Busskortet var BORTA!!!

Chauffören var snäll, så jag fick gå på, men det var ju borta. Så jag fick gå hem. Men iaf sen sa jag det till pappa via telefon, och han blev (hehe) rätt sur. Precis när vi hade lagt på ringde de från bibblan. Nån hade hittat busskortet och lämnat in det till bibblan, för jag hade ju mitt lånekort där oxå (PUH!!). Så jag kan hämta det imorrn. Men pappa är nog lite sur på mig fortfarande även om jag ringde honom igen direkt efter.


Nuuuuuuu eftersom att det är helg kan iaf JAG blogga lite mer. 

Tv:n är på, rapport, blöööööööööööööööö!

Det är sjukt boring, pengar, skulder, lagar, olyckor, väder, pengar, skulder, lagar olyckor, väder, BLABLABLA!!! Vänta lite... Nyss sa de kiss och bajs. Asså, de pratar om reningsverk, men ändå...

Asså, jag förstår att man kanske vill veta saker som händer, men det hade varit såååååååååå mycket roligare om de kom med en liten förändrad ton i rösten, eller liiiiiite glada nyheter bara ibland... Det är väl inte farligt?????

Nån som håller meed?

Klockan 02.00 svensk tid natten till lördag släpps den sista trailern till Breaking Dawn part 2. Inte för att jag kommer att vara uppe då, kommer nog (tyvärr) sova djupt då. Men så fort jag får chansen ska jag se den. Än så länge finns ca.90 sek av den, och den ÄGER.

Imorrn ska mammaopappa på fest, kanske vi kan sova över hos someone då!!

BYE//En7

  Den lilla figuren   Den "vanliga"

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards