Alla inlägg den 5 juli 2012

Av BFF 4ever - 5 juli 2012 20:08

Heeeeeeej, förlåt att jag inte bloggat idag, men jag har hängde med Elly typ sen... Kvart över 12...

Först tittade vi på lite videos på youtube, sen bakade vi chokladscones, lägger kanske ut receptet nån gång...

Sen spelade vi Wii typ hurlängesomhelst, vi spelade New super Mario bros, vi hade asnajs, och garva asmkt... Asså, vi faila...

Sen gick vi och badade på Personne, typ klockan 4, och kom hem nyss. 


Jag har en lös tand. Den stör mig.

Nu ska jag skypa med Malda, men hon är inte oonline, typiskt henne, vi bestämmer en tid, och sen glömmer hon den, och messar inte ens, det var HON som bestämde tiden, ÅÅÅÅÅHHHHH, det gör mig GALEN. Dessutom skulle Alva vara med, men hon är inte heller online. Vad är det med folk i dessa dagar? Jag gjorde allt jag kunde för att komma hem typ 5 i 8 och så är de inte online, bara för det.

Och Malda bloggar inte heller, fast jag ber henne. Eller jag bed henne sist och hon sa "Ja, jag håller på". Precis innan hon måste gå säger hon "jag bloggade inte". Fast hon liksom lovat... Ne, nu ska jag få i mig nåt, så blir jag säkert på bättre humör (INTE)

Aja, hoppas du läser detta, Malda

Bye//En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards