Alla inlägg under december 2012

Av BFF 4ever - 9 december 2012 10:32

För ca. två år sedan skrev jag en juldikt:

Juldikt
Publicerat 21 december 2011 av meprinsessorna
Jo förresten så vill jag bara skriva upp en dikt som handlar om julen som jag har skrivit:
snart firar vi jul

det är nästan bara kul

utom lutfisken i vårt hus

nu tändas tusen julejus

o snälla låt mig slippa

nu ska vi brödet dippa

nej just det! det är ju imorgon

hoppsan det glömmde jag visst

men se,där är en fågel på en kvist

den kvittrar så fin(t)

nu dricker vi vårt vin

ni barn får julmust att dricka

oj!se,vad klockan ticka

nu presentdags det är

hoppas presenterna bra är.
20december 2010 av En!

Av BFF 4ever - 8 december 2012 18:50

I denna tiiiid.... HAHA, om jag bara haft en tonsättare... Snart är det lucia är det jag försöker att säga. Imorrn har vi luciakonsert. FYYYYYYYYYYYY... CARMINA BURANA IGÅR OCH LUCIA IMORRN!! Men det är kul. Och sen på torsdag ska vi sjunga lucia för ett ålderdomshem och nån förskola. 

Just nu går Harry Potter på femman. Totto tittar på. Kind of... STRANGE MOHAHAA

Jahaaaaaaaaaa.... OKEJ.

Imorrn ska vi baka pepparkakor. Mamma gör degen nu. Jag ÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLSSSSSSKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAARRRR
RRRRRRR pepparkakor. 

Hejdå//En7

Av BFF 4ever - 5 december 2012 17:18

Öhm, hmm...

Ja, snart är det jul och jag har kommit på julklappar till Hannah, farfar, bestefar (morfar), Anders (morbror), mormor, farmor, mamma, pappa, Totto, Mona (Anders fru) och Malda. De jag inte har till är Klara, Lena, Frida och Alva. PEPPAD! MOHAHAHA. 

SHIT vilken SNÖ! Det snöar och snöar. Bussar. tåg, tunnelbanor, flyg... ALLT är inställt. Många som inte kom till skolan idag. Samtidigt håller SL på att ändra tiderna. I morse när allt inte var helt inställt skulle jag med bussen. MISSAR PRECIS PGA. FÖRTIDIG ANKOMST AV BUSSEN!!! Så, vad händer? Har tjugo minuter på mig att gå till skolan, med TÄCKISAR STORA OCH BYLSIGA SOM DEGKLUMPAR och STOR TÄCKJACKA. I SNÖOVÄDER. Får hela världens snö i ansiktet. Helt SJUKT! Kommer tre minuter innan. Aja, jag hann iallafall.

Snart lägger jag upp bild på Big Ben (min, Noras och Juans, alltså)

Nu ska jag ändra tema på bloggen, jultema.

AU REVOIR!!//En7

Av BFF 4ever - 2 december 2012 19:33

Heeeeeeeej!!!!

IDAG ÄR DET FÖRSTA ADVENT!!!! WIIEEEE

Fast.... Jag vet inte vad jag ska ge till nån i julklapp och det börjar dra ihop sig. Fast ändå. Oki, nu ska jag räkna upp vilka jag ska ge julklapp till. Mamma, pappa, Totto, Malda, Frida, morbror Anders, hans fru Mona, mormor, bestefar (morfar), farfar, farmor, Alva, Hannah, Klara, Lena... Hmm, tack för översikten, bloggen. Ska vi se vilka jag har idéer på... Hmmm... Anders, farfar... Hannah, Klara, Lena... Aja, vi får se...

SÅ HIMLA DÅLIGT, JAG TÄNKTE ANSÖKA TILL NÄSTA ÅRS JULKALENDER FÖR DET STOD ATT MAN KUNDE DET, OCH SEN SÅ KAN JAG INTE DET OCH TILL SLUT KOMMER JAG IN PÅ SVTS HEMSIDA OCH DÄR STÅR DET ATT CASTINGEN REDAN ÄR GJORD!?!? Först säger de lixom, ansök här! Och sen gör de såhär. TRÖTT MAN BLIR PÅ INTERNET!!??? MEN jag KOMMER tillbaka! Nästa år! Men gud, man borde ta bort de annonserna isf...

Aja, jag får väl bara luta mig tillbaka och njuta av årets. Haha jag gillar tjejen, Sara... SÅ AWESOME. HAHA, såg ni affischen hon satte upp på väggen idag "MOONLIGHT"? HAHA. så awesome.

Idag var jag med Malda, vi åkte pulka och bakade mustasch-lussebullar som vi ska ge till klassen imorrn. De blev fett snygga och fett GODA!!!

Aja, glöm inte den kl. kvart i sju på morronen, hejdå

//En7

Presentation

Hellu! Vi älskar Bruno Mars,Katter,choklad,kompisar och musik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att vi ska ha mer av nåt i vår blogg?
 Nej, den är perfekt som den är
 Mer Malda och mindre En
 Sådana här inblickar och låånga inlägg, som Ens sommarinlägg
 Korta "heeej, hejdå" inlägg
 BILDER
 Videoinlägg
 Youtubeklipp
 Tips
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gääääästboken XD SKRIV!!!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Cow Print Pointer

Translate

RSS

Cute Pink Kaoani
Cloudy With A Chance Of Sun

Ovido - Quiz & Flashcards